21.3.18







20 de Març, 2018



La neu es desfeia a les teulades i els regalims espetegaven contra les uralites, les baranes dels balcons, el gres dels patis, tot el matí, i jo, em cosia uns pantalons i una brusa per l'armari de primavera. Ara la trinxa, ara la goma, ara un repunt aquí, però tancava els ulls i la imatge dels flocs que queien silenciosos i emblanquinaven els carrers mentre tots dormíem a recer, m'acompanyava. Què té la neu que ens dona aquesta pau? S'apropa el meu aniversari, sóc filla de la primavera, jo.

Després he anat a buscar el Ramon a l'escola. Estava tot enfangat, tinc un forat a la sola de la sabata i els mitjons m'han quedat xops. Li he dut un entrepà de crema de xocolata i hem tornat a poc a poc. Les tardes de dimarts, són tranquil·les. Quan hem passat davant la llibreria, m'ha demanat d'entrar-hi. Només a mirar, m'intenta convèncer. M'agrada entrar a les llibreries amb el Ramon. És com si el temps s'aturés, ens vigilem de cua d'ull entre els prestatges, i és curiós, perquè parlem fluixet, com si fóssim en una biblioteca. He sortit amb el llibre de la Roser Capdevila sota el braç, "La nena que volia dibuixar". Tinc moltes ganes d'evadir-me entre les anècdotes de la seva vida i els detallets dels seus dibuixos, com quan era petita.

Preparava sopa de ceba, potser l'última de la temporada, m'he dit, aquest cop sí, i a la ràdio les notícies eren esperançadores i tristes, totes dues coses alhora. Aquesta primavera ens fa falta a tots, que l'hivern s'està fent llarg. I mentre la sopa es gratinava al forn, he sortit a la terrassa. Sembla que els pèsols d'olor treuen el cap.





1 comentario :

Unknown dijo...

You should see how my friend Wesley Virgin's adventure starts in this SHOCKING AND CONTROVERSIAL VIDEO.

Wesley was in the army-and soon after leaving-he revealed hidden, "SELF MIND CONTROL" secrets that the government and others used to get everything they want.

These are the same SECRETS tons of famous people (notably those who "became famous out of nothing") and top business people used to become wealthy and famous.

You've heard that you utilize only 10% of your brain.

Mostly, that's because the majority of your brainpower is UNTAPPED.

Perhaps that conversation has even taken place INSIDE your own mind... as it did in my good friend Wesley Virgin's mind seven years back, while riding a non-registered, beat-up garbage bucket of a vehicle with a suspended license and on his banking card.

"I'm very frustrated with going through life check to check! When will I finally succeed?"

You took part in those thoughts, ain't it so?

Your own success story is going to start. You just have to take a leap of faith in YOURSELF.

Watch Wesley Virgin's Video Now!