20.7.16





De l'estiu, m'il.lusiona la tardor. A l'estiu entraria dins la closca i no en sortiria fins que les platges no tornéssin a ser buides i les piscines silencioses. A l'estiu faig plans pels dies que ja no sigui estiu. A l'estiu m'enyoro, m'enyoro de tot el que fou, de tot el que no, dels avantpassats, dels avis que se m'en van... A l'estiu em sento al centre de totes les meves nostàlgies. No m'agrada l'estiu, doncs, però l'aprofito; com un camí íntim pel qual passo un cop l'any.



Del verano, lo que me gusta es saber que va a llegar el otoño. En verano, entraría dentro del caparazón y no saldría hasta que las playas volvieran a estar vacías y las piscinas silenciosas. En verano hago planes para cuando ya no sea verano. En verano echo de menos, echo de menos todo lo que fue, todo lo que no, los antepasados, los abuelos que se me van... En verano me siento en el centro de todas mis nostalgias. En fin, que no me gusta el verano, pero lo aprovecho; como un sendero íntimo por el que paso una vez al año.

3 comentarios :

ladytacones dijo...

TUs fotos son siempre pequeñas poesías.
Feliz verano, Caterina.

Caterina Pérez dijo...

muchísimas gracias Ladytacones!! feliz verano también para ti :)))

marta p dijo...

Ai si, em passa el mateix. Friso per la tardor. Gràcies Carterina i un petó per tots.