3.1.10

...mientras esperamos a los Reyes con impaciencia...







...hacemos una merendola con el patrocinio de Keboniko!










...nos damos cuenta de que oscurece muuuy pronto...








...y cuando pregunto qué es este mosaico que ha aparecido en la habitación... me contestan que se trata de una nave espacial, y que están preparando a los muñecos para un viaje a la luna...

5 comentarios :

Mònica dijo...

La nostra família també comparteix amb la vostra la impaciència per que arribin els reis i la seva màgia. M'encantaria pujar a la nau espacial. Quin regal de foto!

Feliç any nou!

keboniko dijo...

Feliç any nou!!!!
M'ha fet molt feliç veure les fotos i sobretot el dibuix d'agraïment.
Digal's-hi a la Rita i en Ramón que moltes gràcies, que els hi envio petonets i que de ben segur que els reis es hi porten moltes cosetes.
Aquests dies veig passar per davant de la botiga (i molt cops entren a Kebonikö atrets per les teves meravelles) els patges reials, sembla que ja ho preparen tot pq la nit de reis tots els nens i els no tan nens tinguin regals meravellosos ;p

Mónica dijo...

¡¡Hola Caterina!! me ha encantado ver tus fotos y el collage nave espacial una maravilla, yo quiero viajar en una nave como la vuestra. Besitos y muchas sorpresas buenas para este año. Que los Reyes magos os hagan viajar mucho en esa nave llena de cuentos. Abrazos, gracias por tu felicitacion.

Anatomía Pink dijo...

me ha encantado tu blog....feliz 2010!!...y que lo Reyes sean buenos!!!

Beatriz dijo...

qué cantidad de fotos lindas!disfruten del finde de regalitos de reyes..abrazos!