28.5.12



Que Cristina contase de nuevo conmigo para colaborar en la revista, ya fue un regalazo, pero cuando me hizo saber que quién se encargaría de la fotografía sería Mònica Bedmar, ya pensé que me había tocado la loto!! Llevaba un tiempo siguiendo su blog en silencio y viviendo un flechazo con sus fotografias :)

Ahora podéis ver algunas de las fotos bellas que le hizo Mònica a mi propuesta de panel de inspiración, junto a un montón de contenidos interesantes, fotos que dan buenas sensaciones a la retina, entrevistas de lujo, ideas y tutoriales muy inspiradores... Todo, bajo esta portada tan guapa, la del esperado Kireei Magazine 2.

La podéis comprar aquí, o en cualquiera de estos puntos de venta que os quede cerca.

Después de saborear la revista durante este fin de semana, quiero felicitar de nuevo al engranaje de kireei! Poner tanto empeño en un sueño y conseguir llevarlo a cabo es una tarea bien dura, así que, a disfrutar de ver que la máquina funciona!



5 comentarios :

Sesame et Cannelle dijo...

Ja l'hem llegit i ens encanta.
Visca la inspiraciò!

Cris dijo...

la primera me gusto mucho, así que buscaremos la siguiente.


http://blog.sacelen.com
www.conideasyaloloco.com

Unknown dijo...

el millor de Kireei es que ens dóni l'oportunitat de conéixer gent amb la mateixa manera de veure la vida! Va ser una gran jornada :)

MorenetaOnLine dijo...

Ja ha sortit la segona?? El dia de sant jordi vaig rebre la primera, encara l'estic assaborint...

Begoña (Tea on the Moon) dijo...

Moooooltes felicitats Caterina!!!! La revista es una meravella.... bè em quedo curta, perque es preciosisisisisisisisima!!! M'ha encantat el teu reportatge, les fotos son fantàstiques i la inspiració bonísima, fa dies que tinc ganes de fer-me un taulo d'aquests, bè, tinc una porta antinga i ara ja no tinc excusa, gràcies!!!!
Ah!!! I disfruteu moooooltissim d'aquest cap de setmana de Somni, m'hagués encantat anar-hi al curs però l'agenda familiar estava complicada per aquest cap de setmana, així que per a la propera edició creuo dits per a poder anar-hi!!! perque la meve màquina de cossir vol coneixer-te, bè i JO!!!!!!!!!! :-))

Una abraçada ben gran i de nou moooooltisimes felicitats!!! Quin goig fa tenir a les mans joies com aquestes i poder formar part d'elles ja es un luxe!!!