28.8.09





...mi desorden, mi cabeza, mis gorros... nuestra casa.




11 comentarios :

La cuina vermella dijo...

La lampara vermella i el telèfon ens han robat el cor, la teva creació pels nostres caps una meravella. Caterina ets fantàstica!

Dumbo dijo...

queremos ver la casa! queremos ver la casa!!
bienvenida, por cierto. :)
el otro día vi en una tiendita del paseo del born tus cosas, taaaaan bonicas!!!!

Mary Popin's bag dijo...

gracies guapa! i tu que? quan vens a portar-me a coses noves?? estic ansiosa!

Caterina Pérez dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Caterina Pérez dijo...

Moltes gràcies vermells! ...la làmpara és Habitat (col.lecció de fa uns cinc anys...) i el telèfon... no us en podría definir l'origen! Una abraçada gran.

Dumbo, esto de enseñar al casa... aunque soy megahogareña...qué vergüenza! Qué bien que te hayas pasado por "Fet amb Love", es un rinconcito ideal, y la gente que lo lleva son súper majos!

Laura! Vindré aviadet... només necessito que els nens comencin l'escola i aqué em tindrás!

Beatriz dijo...

Bellos rincones, acogedores..gracias por compartirlos!

Evas House dijo...

Hola Caterina! Dius desordre? Ja m'agradaria tenir els cd's i els dvd's tant ordenats com els teus. Gràcies pel teu comentari al blog, ja t'he afegit a la meva llista aixi no hem perdo el teu!

caterina Pérez dijo...

Gracias a ti por pasearte por ellos, Beatriz.

Eva... ja,ja,ja, això dels cd's i el seu ordre es fruit de l'esforç del meu marit!

rhanya2 dijo...

Ei m'encanta aquesta gorra!!!!!!!!! En vull una!! On la puc comprar?

rhanya2 dijo...

Gràcies, Caterina!!
Un petó molt fort!

Fine Little Day dijo...

I like your caps :)