3.2.09

...de san vito


(la foto es de Pep daudé)


A los que estéis o paséis por Madrid estos días... No os podéis perder "...de san vito", el último espectàculo de la compañia de danza Raravis, de Andrés Corchero y Rosa Muñoz.
Estarán los días 6, 7, 8 de febrero en la Casa Encendida a las 22,00, dentro del festival Escena Contemporànea.


La asesoría de vestuario la hice yo! Remiendos, compritas, elegir colores, una costura por aquí, un pespunte por allà, que si ahora te pongo tirantes, que si te tomo las medidas para un abrigo... un placer y una experiencia vestir a estos cinco chicos tan dispares! ... y que nadie se atreva a decirme que los chicos no son coquetos...

Para tener una pincelada del espectáculo, podéis "clicar" aquí. Javier Rodríguez hizo una peli muy chula a partir de la pieza.

2 comentarios :

pablete dijo...

Ei, Cate!!! Creia que tenia el teu telèfon gravat al mòvil (com que et vaig trucar al Nadal) però resulta que no... Tampoc tinc el teu mail, així que no em queda més remei que posar-te un comentari al blog, així aprofito i faig una ullada, jeje.
Doncs resulta que des del desembre que tenim entrades per anar a veure als de San Vito el divendres 6 i m'ha entrat el dubte: vindràs a Madrid amb els nanos??? Suposo que no, però per si de cas, que sepas que miraré con lupa el vestuario!! ;-)
Bueno, si llegeixes això i estàs a Madrid, avisaaa!!
Pablo.
P.S.: Molt xulo el blog, per cert, el recomano a tothom i totdon, jeje. Very nice, très joli, veramente bellissimo (pa los guiris).

Caterina Pérez dijo...

Ei pablo! qué bé que vagis a veure de san vito! No tens el meu telèfon? Doncs si et poses en contacte amb mi via mail te l'envio! caterinaperez78@gmail.com. Aquest cop no he vingut, m'he quedat aquí amb els nens. I a sobre he agafat unes angines de cavall! Ai! ...es que lo de l'andrés i jo és un amor tan fort, que no podem estar separats...
Tu recomana, recomana... em va súper bé que recomanis el blog!
Una abraçaada ben forta, fins aviat!